KLIK BANNER DIBAWAH

KLIK BANNER INI

Monday, October 25, 2010

Gelora Batin Ibu Episod 3 : Hanyut Di Lautan Asmara

"Ibu dah siap?" tanya Fendy dari luar bilik Zakiah.


"Dah.." ujar Zakiah sambil membuka pintu dan keluar dari biliknya.


Mata Fendy tidak berkelip memandang ibunya. Sungguh cantik dan kelihatan sungguh menarik nafsu mudanya. Bertudung mini putih yang diikat di bawah dagunya, sungguh cantik sekali wajah ibunya diperhatikan. Blouse biru tua yang kaya dengan corak bunga-bungaan menyarungi tubuh gebu Zakiah. Tidak terlalu sendat dan agak labuh namun punggungnya yang melentik lebar itu masih jelas kelihatan akan bentuknya. Malah semakin cantik apabila dipadankan dengan skirt satin labuh berwarna biru muda yang licin.


"Jom.. kata Zakiah.


Mereka anak beranak pun menuju ke pasar malam di pekan. Sepanjang perjalanan, Fendy serba gelisah setiap kali dia memandu di kawasan yang terang, terutamanya di bawah lampu jalan. Pandangannya sering sahaja tertarik kepada kegebuan peha ibunya yang licin di baluti skirt satin itu. diarinista.blogspot.com Zakiah sedar akan perubahan anaknya itu. Malah dia sudah mengagak perkara itu akan berlaku. Kerana itulah dia sengaja memakai skirt tersebut yang telah menyimpan berbagai memori sewaktu dirinya masih menjalinkan hubungan cinta dengan kekasih gelapnya yang terakhir beberapa tahun dahulu.


Dengan kain itulah pertama kali kekasih gelapnya memancutkan benihnya setelah tidak tahan dengan rocohan tangan Zakiah melancapkan kemaluannya menggunakan skirt yang dipakainya itu. Malah dengan skirt itulah kekasih terakhirnya itu kerap kecundang sebelum sempat beraksi gara-gara terlalu nikmat dilancap Zakiah menggunakan skirt satin yang licin itu. Maka Zakiah berfikir bahawa sekiranya dia kecundang lagi untuk mengawal nafsunya seperti pada pagi hari itu, maka sekurang-kurangnya skirt satinnya itu mampu menjadi penyelamat dari berlakunya sesuatu yang lebih berat antara mereka anak beranak.

Sebaik tiba di pasar malam, mereka berbelanja dan Zakiah kerap merasakan Fendy mengambil kesempatan menyentuh tubuhnya di dalam ramainya manusia yang sedang leka berbelanja. Sesekali Fendy meramas punggungnya dan tidak ketinggalan menggeselkan lengannya di buah dada Zakiah sekiranya ada peluang. Meskipun Zakiah mempunyai rasa bangga namun apabila dikenangkan siapa Fendy yang sebenarnya hati Zakiah serta merta gelisah.

Selesai berbelanja mereka pun pulang ke rumah dan sebaik tiba di rumah, Zakiah mengemas dan menyimpan pelbagai lauk yang dibelinya di dapur sementara Fendy membaiki lampu di tempat letak kereta. Selesai tugasnya di dapur, Zakiah masuk ke biliknya untuk menukar pakaian. Lantas Zakiah menanggalkan tudungnya dan sebaik dia melucutkan blousenya, tiba-tiba Fendy muncul di pintu biliknya yang ternganga tidak berkunci.

"Err... emm... Ibu.... lampu Fendy dah tukar. Sekarang dah... ok...." kata Fendy kepada Zakiah, namun matanya galak melihat tubuh Zakiah yang hanya bercoli dan berkain skirt satin biru muda itu.

Zakiah tenang dengan keadaan itu dan tiada apa yang perlu dimalukan lantaran dia bukannya telanjang bulat. Masih ada skirt yang membaluti tubuhnya dan juga masih ada coli yang menutupi seluruh buah dadanya, meskipun ketika itu dia tidak berbaju.

"Oh ye ke... Terima kasih ye Fendy... Emmm... kenapa Fendy tengok ibu macam tu..." tanya Zakiah melihatkan Fendy.

"Ibu ni cantiklah..." kata Fendy sambil terus melangkah masuk ke dalam bilik Zakiah.

"Alah dah tua dah Fendy... Dah 47 tahun dah... Adik Fendy pun dah besar.. Dah kawin dah pun..." kata Zakiah sambil terus menuju ke meja solek.

Fendy tidak lepas memandang tubuh ibunya. Putih bersih tubuh ibunya. Punggung tonggek yang besar dan sendat dibaluti skirt satin nan licin membuatkan tubuh ibunya begitu mengghairahkan. Lebih-lebih lagi tatkala itu Zakiah sedang menyimpul rambutnya di hadapan cermin, maka semakin melentiklah tubuh ibunya itu sambil terdedah dari pandangan sisinya buah dadanya yang membusut kencang di dalam colinya.

"Adik kawin awal ye bu?" tanya Fendy sambil merapati Zakiah.

"Tahun lepas dia kawin. Dah gatal sangat nak kawin Fendy... Jadi ibu pun kawinkan je lah. diarinista.blogspot.com Duit pencen arwah ayah pun banyak lagi, jadi apa salahnya. Sekurang-kurangnya ada yang jaga dia." terang ibu sambil terus berdiri di hadapan cermin sambil membersihkan lipstik di bibirnya menggunaan tisu.

"Ibu tak teringin nak kawin lagi ke..." tanya Fendy.

"Dah tua dah Fendy.. dah tak ada apa lagi nak dikejarkan..." jawab Zakiah.

"Habis tu kalau Fendy tak ada siapa nak jaga ibu..." kata-kata Fendy membuatkan Zakiah terpaku lalu memandang anaknya.

"Fendy nak tinggalkan ibu ke? Fendy tak sayangkan ibu ke?" tanya Zakiah dengan tanpa disedari kata-kata anaknya itu meninggalkan kesedihan di lubuk jiwanya.

Fendy menghampiri Zakiah dan rambut ikal mayang yang terurai di dahi di selak ke telinga ibunya. Kucupan lembut penuh kasih sayang hinggap dari bibir mudanya ke ubun-ubun Zakiah. Terpejam mata Zakiah menerima kucupan Fendy yang berdiri rapat di hadapannya.

"Fendy sayangkan ibu. Fendy takkan tinggalkan ibu sampai bila-bila..." bisik Fendy di telinga Zakiah sambil lengannya terus melingkari pinggang ibunya dan akhirnya wujud pelukan yang menghangatkan tubuh ibunya.

Mereka pun berkucupan dalam kehangatan asmara. Penuh kelembutan Zakiah dibelai dan dipuja oleh anaknya Fendy hingga pintu syahwatnya kembali terbuka dengan mudah sekali. Zakiah rebah dalam pelukan Fendy yang penuh nafsu. Kancing coli di belakang tubuhnya dibuka jemari Fendy hingga colinya terlucut jatuh ke lantai. Tangan Fendy lembut membelai buah dada mengkal Zakiah yang ranum. Bagaikan betik yang masak di pokok, buah dada Zakiah benar-benar membuatkan Fendy semakin bernafsu untuk menikmati tubuhnya.

Kucupan dan hembusan nafas di mereka saling bertukaran. Kemudian beralih ke leher dan telinga Zakiah yang membuatkannya semakin hanyut di lautan asmara. Malah Zakiah semakin ghairah apabila Fendy menghisap buah dadanya yang membuai di tubuhnya itu. Ketika itulah Fendy membuka seluarnya, diikuti seluar dalamnya. Terpacak tegak tiang seri keras mencucuk perut lembut ibunya. Tanpa dipinta, Zakiah memegang kemaluan anaknya itu dan dirocoh lembut sambil tangannya menikmati keutuhan otot-otot kekar yang sudah lama tidak dinikmati itu.

Fendy menarik tangan Zakiah untuk naik ke katil bersamanya dan mereka kini duduk berpelukan sambil berkucupan. Zakiah mengambil peluang itu untuk melancapkan batang kemaluan Fendy. Skirt satinnya diselak tinggi agar cukup untuk mempergunakannya bagi menggoncang tiang seri milik anaknya itu.

"Ooohhhh ibuuu......" mendesah kecil Fendy di saat zakar kerasnya merasakan kelembutan kain yang licin itu merocohnya tanpa henti.

Namun tindakan Zakiah itu nyata semakin menyemarakkan lagi api nafsu Fendy. diarinista.blogspot.com Sambil menikmati batangnya dilancap ibunya, Fendy terus meratah tubuh ibunya dengan terus menghisap buah dada milik Zakiah sepuas-puasnya. Sambil itu tangannya juga mula menjalar masuk ke kelengkang Zakiah yang terbuka dari kain yang diselaknya. Sesungguhnya kerja-kerja Fendy lebih mudah.

Zakiah merintih kecil disaat lurah kelaminnya disentuh jari Fendy. Zakiah mengepit pehanya namun tindakannya itu sudah terlambat. Tangan Fendy sudah sepenuhnya menguasai lurah kelangkangnya yang semakin membasahi seluar dalamnya.

Zakiah dibaringkan sementara Fendy menarik seluar dalam ibunya hingga terlepas dari kedua-dua kakinya. Skirt satin Zakiah semakin tersingkap mendedahkan segala-galanya. Berkali-kali Fendy menelan air liur melihat perut gebu ibunya yang menembamkan tundun subur itu. Malah kedua-dua kaki mungil Zakiah membuatkan Fendy semakin ghairah. Zakiah masih terus melancapkan kemaluan Fendy menggunakan skirt satinnya.

Kaki Zakiah di buka luas, Fendy pun naik ke atas tubuh ibunya. Tangan ibunya yang memegang kemaluannya di tarik hingga terlepas. Mereka kembali berkucupan dan berpelukan. Tubuh mereka bersatu. Fendy sungguh bernafsu memeluk tubuh empuk ibunya yang berlemak itu. Zakarnya dilalukan berkali-kali di belahan senggama ibunya hinggalah akhirnya lubang peranakan yang pernah melahirkannya di luar nikah dulu berjaya dibolosi. Sungguh licin dan lembut sekali laluan persetubuhan milik ibunya dirasakan. Zakiah pula terpejam rapat matanya menikmati kembali persetubuhan yang sekian lama tidak dinikmatinya. Zakar anaknya dirasakan keras menceroboh lubang jimaknya dengan padat dan dalam hingga dia dapat merasakan ianya menyentuh dasar kolamnya.

"Ooohhh sedapnya ibuuu...." luahan rasa Fendy sewaktu dia membiarkan batang gagahnya berendam di lubang ibunya yang empuk dan licin.

Lalu Fendy pun terus menghenjut kemaluannya menjolok lubang keluar dirinya dengan penuh nafsu yang bergelora. Zakiah benar-benar menikmati sedapnya kehangatan batang anaknya yang keluar masuk lubang senggamanya. Terkangkang Zakiah membiarkan dirinya disetubuhi anak kandungnya sendiri. Zakiah semakin berahi sewaktu Fendy menghisap buah dadanya sambil hayunan batang yang menghenjut tubuhnya semakin kuat dan laju. Tanpa kawalan lagi Zakiah mengerang sepenuh hati, meluahkan kenikmatan yang diperolehinya dari persetubuhan yang sungguh dilarang itu.

Katil yang sudah lama tidak menjadi saksi hubungan asmara itu kembali bergoncang. Namun goncangannya tidak sehebat goncangan buah dada miliknya yang berhayun tatkala tubuhnya dihenjut oleh anak kandungnya ketika itu. Zakiah benar-benar hilang pedoman dan seluruh hidupnya ketika itu seratus peratus dikuasai oleh gelombang nafsu yang menggila. Liang senggamanya yang kerap diisi oleh benih kekasih-kekasih gelapnya bertahun yang lalu bagaikan melepaskan ketagihan yang sekian lama dipendamkan.

Zakiah dilambung badai asmara hingga akhirnya dia terdampar di kemuncak gelora dengan penuh keasyikkan. Pada ketika itu jualah Fendy turut mencapai kemuncak syahwatnya dan dengan deras menyalurkan berjuta-juta benih ke dalam tubuh subur ibunya. Zakiah sedar dirinya sedang subur, namun amat sayang sekali menolak kemuncak nikmat yang sedang dirasai ketika itu, lebih-lebih lagi apabila kehangatan benih anaknya deras disemai di ladang buntingnya. Nafsu membuatkan mereka tidak peduli segala-galanya. Kenikmatan terlarang itu telah memberikan mereka satu perasaan baru yang lebih hangat dan lebih berahi untuk semakin berani melakukannya tanpa sebarang batas susila seorang ibu dan anak.

Mereka mengulanginya sekali lagi beberapa jam selepas pertarungan nafsu itu berakhir. Kali ini tanpa seurat benang dan yang lebih mengghairahkan adalah tanpa lampu dimatikan. diarinista.blogspot.com Sekali lagi Zakiah terkapar lemah menikmati kemanisan persetubuhan dan seterusnya menikmati denyutan demi denyutan tiang seri perkasa anaknya menabur benih hingga melimpah tidak tertampung.

Bagaikan pengantin baru mereka kemaruk melayari lautan nafsu. Lebih-lebih lagi esoknya adalah hari Sabtu dan Fendy tidak bekerja. Lantas Zakiah teringat bahawa esok adalah hari Haji Hasyim ingin mendapatkan jawapannya. Sudah tentu jawapannya adalah tidak kerana hatinya kini sudah pun dimiliki oleh sang teruna yang jelas ikhlas dan setia sehidup semati dengannya. Sang teruna yang sudah pun mencuri hatinya untuk menyerahkan cinta nan suci. Malah sang teruna itu jugalah yang telah membuka hati Zakiah untuk menjadi isterinya yang paling setia dan Zakiah sendiri sudah menanam janji di dalam dirinya untuk memberikan yang terbaik kepada suaminya itu walau bila dan di mana ia diperlukan. Sesungguhnya sang teruna yang dimaksudkan adalah anaknya, Fendy.

4 comments:

  1. Replies
    1. Cerita Sex Indonesia - Dokter Jepang Cantik Yang Genit~~~~~~Cerita Sex Indonesia - Masa Remaja Yg Sungguh Menyenangkan



      Rahasia Pacar Teman Kost ku~~~~~Penelusuran Erotic stories~~~~~Pemerkosaan terhadap primadona sekolah



      Cerita Seks terbaru Fantasi di akhir pekan~~~~~info Video Porno Indonesia Dan Para Artis Indonesia lebih lengkap clik disini



      Kumpulan Gaya Cerita Ngentot Cerita Dewasa Cerita Sex Indonesia~~~~~Tips Dalam Mendapatkan Wanita Idaman Anda Dalam Kumpulan Cerita Dewasa Kategori Artikel Sex



      Cerita Sex Tante Kos Bernama Rita Paling Hot~~~~~Foto Bugil Telanjang Dewi Cinta Tanpa Sensor Laris Manis di Internet



      Cerita Dewasa 2014-2015 Jeritan Pembawa Nikmat~~~~~Cerita Seks - Ngentot Merayakan Kelulusan SMA Pacarku~~~~~mahasiswi bercinta di kontrakan



      Cerita Seks Dengan Tante Murni Cerita Seks Panas Terbaru~~~~~Aku Ngentot 3 Cewek Cantik Bangat~~~~~Cerita Sex Artis Cantik Cynthiara Alona



      ngentot degan kakak sepupu ketika suaminya lagi gak ada~~~~~Foto Bugil Anita Hara Tanpa Sensor Terbaru~~~~~Karyawan Asing Yang Tangguh Ngesex



      Gambar Gaya Bercinta Paling Hot yang disukai para Wanita~~~~~Alat Bantu Sex Wanita Penis Maju Mundur Getar Goyang~~~~~Capsule Pembesar Penis Herbal King Cobra Capsule


      Cerita Seks Ngentot dengan Tetangga Baruku Yang Putih Mulus dan Bahenol

      Kisah Seks dengan Guruku yang Cantik dan Seksi

      Cerita Panas Kulahap Memek Ibu Dan Adik Kandungku

      Cerita Dewasa Hot Bercinta dengan Istri Pembeli Mobil

      Cerita Dewasa Hot-Pesta Sexs Pacarku dan Adiknya

      Delete
  2. LISTEN ONLINE RADIO AND WATCHING FREE
    MOVIE ONLINE ,SPORTS ONLINE LIVE.
    FOR WATCHING MOVIE ,NEWS ,AL JAZEERA ,SPORTS
    VISIT LINK > CLICK TO WATCHING <
    SINGAPORE RADIO >CLICK TO LISTEN <<
     LISTEN HINDI RADIO VISIT LINK >>CLICK TO LISTEN <<
     WATCHING HINDI MOVIE CHANNEL VISIT LINK >>KLIK TO WATCHING
    INDONESIA RADIO,THAILAND RADIO AND MORE
    MALAYSIA TV ONLINE ,MALAYSIA RADIO ONLINE
    ฟังวิทยุออนไลน์ Thailand>> คลิกเพื่อฟัง

    ReplyDelete